Yamaha

Silniki zaburtowe

YAMAHA 25HP


Jeszcze lżejszy i jeszcze bardziej wytrzymały

Najnowszy 25hp został wyposażony w dwie podkładki do transportowania go na boku lub tylnej części, jeszcze wygodniejsze uchwyty do przenoszenia i bezakumulatorowy elektroniczny układ wtryskowy (EFI). Silnik jest też w pełni kompatybilny z naszymi cyfrowymi wskaźnikami sieciowymi. Możliwość regulacji oporu sterowania za pomocą pojedynczej dźwigni, nowe, szerokie mocowanie silnika, wysokowydajny alternator oraz dodatkowe opcje zróżnicowanych obrotów przy trollingu, systemu antykradzieżowego Y-COP i szerokozakresowego systemu regulacji kąta nachylenia i trymu Power Trim & Tilt czynią z 25hp silnik pierwszego wyboru.

galeria

specyfikacja techniczna

Typ silnika 4-suwowy
Zbiornik paliwa 25 l
Pojemność 432 cm3
Poj. miski olejowej 1.1 l
Liczba cylindrów 2/Rzędowy SOHC
Średnica x skok tłoka 65.0 mm x 65.1 mm
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów 18.4 kW / 6,000 obr./min
Pełny zakres roboczy przepustnicy 5,000 - 6,000 rpm
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Układ paliwowy EFI
Układ rozrusznika Elektryczny/ Ręczny, Manual (MH), Electric (E, ET) with Prime Start™
System wyprzedzenia zapłonu CDI
Przełożenie przekładni 2.08 (27:13)
Zalecana wysokość pawęży łodzi S424 mm L:551mm
System kontrolny Remote control (E, ET), Rumpel (MH + WH)
Sposób trymowania i podnoszenia Power Trim & Tilt (ET), Ręczny tilt (MH, E + WH)
Cewka prądowa / alternator 12V -16A
Zmienne obroty trollingowe Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem
Śruba Standard, Opcja
Typ pompy Uchwyt rumpla, Sterowanie zdalne
Immobilizer YCOP opcjonalnie

unikalne rozwiązania

Nowa, jednoczęściowa obudowa górna

Na pierwszy rzut oka widać, że 25hp został wyprodukowany przez Yamahę - silnik wyróżnia solidna, jednoczęściowa górna obudowa zdobiona stylowymi motywami graficznymi. Obudowa jest wyposażona w innowacyjnie zaprojektowany kanał dolotu powietrza wykorzystywanego do usuwania wody

Doskonały stosunek mocy do wagi

Ten dwucylindrowy, 4-suwowy silnik nowej generacji jest o ok. 25% lżejszy od swojego poprzednika, a mimo to zapewnia niesamowicie dużą moc. Bezakumulatorowy układ EFI gwarantuje łatwy rozruch i płynną pracę. Dostępne są opcje elektrycznego, ręcznego oraz elektrycznego/ręcznego rozruchu.

 

Skontaktuj się z nami

MATEUSZ PIELUŻEK

LIBERTY MARINE ŁÓDŹ
UL. DĄBROWSKIEGO 207/213
SALON – MATEUSZ PIELUŻEK
+48 723 733 185
MATEUSZ.PIELUZEK@ LIBERTYMOTORS.PL

LINDA SZWERTNER

LIBERTY MARINE PIASECZNO

UL. PUŁAWSKA 44 D

SALON – LINDA SZWERTNER
+48 723 981 750
LINDA.SZWERTNER@ LIBERTYMARINE.PL

Remigiusz Łoś

Liberty Marine Gdańsk
SALON – REMIGIUSZ ŁOŚ
+48 887 773 387
remigiusz.los@ libertymarine.pl

Skontaktuj się

Masz pytania? Napisz, zadzwoń.

E-mail:

kontakt@libertymarine.pl

+48
Szukaj

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Liberty Corp Sp. z o.o. z siedzibą ul Dąbrowskiego 207/213 93-231 Łódź