XF375
SILNIKI DUŻEJ MOCY
Jeśli szukasz ogromnej mocy i ciągu oraz nowoczesnych technologii oferowanych przez gamę Yamahy XTO, poznaj bliżej XF375
Jego muskularny kształt i dynamiczny wygląd stanowią zapowiedź zastosowania najnowszych technologii i nie wykorzystanych wcześniej koncepcji. To pierwszy czterosuw z bezpośrednim wtryskiem. Pierwsza jednostka ze zintegrowanym elektronicznym układem sterowania połączonym z systemem Helm Master® Yamahy. Pierwszy silnik z ciągiem wstecznym, momentem obrotowym i prędkością na tak wysokim poziomie. To prawdziwa rewolucja w klasie dużych łodzi motorowych i niesamowita historia.
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 5559 cm3 | |
Liczba cylindrów/układ | 60° – V8, 32-zaworowy, DOHC i VCT | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 279,6 kW/5 500 obr./min | |
Średnica x skok tłoka | 96,0 x 96,0 | |
Pojemność zbiornika paliwa | - | |
Pojemność miski olejowej | 7,8 litra | |
Długość | 3,56 m | |
Szerokość | 1,27 m | |
Wysokość | 1,23 m | |
Zakres roboczy przepustnicy | 5000–6000 obr./min | |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI | |
Układ rozrusznika | Elektryczny | |
Przełożenie przekładni | 1.79 (25:14) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | X: 640 mm U: 767 mm E: 894 mm | |
Masa na sucho z śubą napędową | X: 442,0 kg, U: 453,0 kg, E: 453,0 kg | |
System kontrolny | Sterowanie Drive By Wire (DBW) | |
Sposób trymowania i podnoszenia | System Power Trim & Tilt | |
Cewka prądowa / alternator | 12 V – 90 A z regulatorem napięcia/prostownikiem | |
Śruba | Opcjonalny | |
Digital Network Gauge II (CL7) | Opcjonalny | |
System śruby napędowej z SDS | Opcjonalny |