V MAX SHO 175
SILNIKI ŚREDNIEJ MOCY
Bardziej opływowa obudowa z agresywnymi grafikami V MAX skrywa zaawansowane technologie, takie jak wałek rozrządu w 16-zaworowym układzie DOHC, ze zmiennymi fazami rozrządu i elektronicznie sterowanymi wtryskami paliwa. Ale oszałamiającego przyspieszenia i prędkości maksymalnych już ukryć się nie da.
Z praktycznego punktu widzenia nie jest to zwykły silnik zaburtowy. Na przykład 3-fazowy alternator o dużej mocy (50 A) zapewnia wystarczająco dużo prądu do zasilania wszystkich pokładowych urządzeń elektronicznych. Co więcej, akumulatory ładują się nawet przy prędkości trollingowej, więc nigdy nie zabraknie Ci mocy.
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 2785 cm3 | |
Liczba cylindrów/układ | 4 cylindry (w układzie rzędowym), 16 zaworów, DOHC i VCT | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 128,7 kW / 175 KM | |
Średnica x skok tłoka | 96,0 x 96,2 mm | |
Pojemność zbiornika paliwa | - | |
Pojemność miski olejowej | 4,5 l / 4,3 l | |
Zakres roboczy przepustnicy | 5000–6000 obr./min | |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI | |
Układ rozrusznika | Elektryczny | |
Przełożenie przekładni | 1.86 (26/13) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | L: 516 mm / X: 643 mm" | |
Masa na sucho z śubą napędową | VF175X: 223 kg / VF175L: 227 kg" | |
System kontrolny | Sterowanie zdalne | |
Sposób trymowania i podnoszenia | System Power Trim & Tilt | |
Cewka prądowa / alternator | 12V -50Awith rectifier/regulator | |
Śruba | Opcjonalny | |
Digital Network Gauge II (CL7) | Opcjonalny | |
System śruby napędowej z SDS | Opcjonalny |