V MAX SHO 175

SILNIKI ŚREDNIEJ MOCY
BROSZURA

Bardziej opływowa obudowa z agresywnymi grafikami V MAX skrywa zaawansowane technologie, takie jak wałek rozrządu w 16-zaworowym układzie DOHC, ze zmiennymi fazami rozrządu i elektronicznie sterowanymi wtryskami paliwa. Ale oszałamiającego przyspieszenia i prędkości maksymalnych już ukryć się nie da.

Z praktycznego punktu widzenia nie jest to zwykły silnik zaburtowy. Na przykład 3-fazowy alternator o dużej mocy (50 A) zapewnia wystarczająco dużo prądu do zasilania wszystkich pokładowych urządzeń elektronicznych. Co więcej, akumulatory ładują się nawet przy prędkości trollingowej, więc nigdy nie zabraknie Ci mocy.

SPECYFIKACJA

Typ silnika 4-suwowy
Pojemność 2785 cm3
Liczba cylindrów/układ 4 cylindry (w układzie rzędowym), 16 zaworów, DOHC i VCT
Wydajność mocy (średnie obroty) 128,7 kW / 175 KM
Średnica x skok tłoka 96,0 x 96,2 mm
Pojemność zbiornika paliwa -
Pojemność miski olejowej 4,5 l / 4,3 l
Zakres roboczy przepustnicy 5000–6000 obr./min
System wyprzedzenia zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny
Przełożenie przekładni 1.86 (26/13)
Zalecana wysokość pawęży łodzi L: 516 mm / X: 643 mm"
Masa na sucho z śubą napędową VF175X: 223 kg / VF175L: 227 kg"
System kontrolny Sterowanie zdalne
Sposób trymowania i podnoszenia System Power Trim & Tilt
Cewka prądowa / alternator 12V -50Awith rectifier/regulator
Śruba Opcjonalny
Digital Network Gauge II (CL7) Opcjonalny
System śruby napędowej z SDS Opcjonalny
DANE TECHNICZNE