V MAX SHO 150
SILNIKI ŚREDNIEJ MOCY
Silnik V MAX SHO 150 o pojemności 2,8 litra nie dość, że zapewnia wyjątkową moc, to jeszcze robi to wydajnie, czysto i cicho. Smukła obudowa kryje 16-zaworowy układ DOHC ze zmiennymi fazami rozrządu i z elektronicznie sterowanymi wtryskami paliwa. Rezultat? Niesamowite przyspieszenie, zapierająca dech w piersiach prędkość maksymalna i wielkie emocje!
Stworzony z myślą o współczesnych lekkich i szybkich łodziach sportowych – V MAX SHO 150 to uniwersalny silnik o kompaktowych wymiarach, dużej mocy – cichy i lekki. Aby zapewnić wysoką wydajności w całym paśmie mocy, w modelu zastosowano technologię zmiennych faz rozrządu (VCT), która pozwala maksymalnie wydajnie wykorzystać dawkę paliwa i powietrza w cylindrze. Zapewnia to stały moment obrotowy od zera aż do prędkości maksymalnej
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 2785 cm3 | |
Liczba cylindrów/układ | 4 cylindry (w układzie rzędowym), 16 zaworów, DOHC i VCT | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 110,3 kW / 150 KM | |
Średnica x skok tłoka | 96,0 x 96,2 mm | |
Pojemność miski olejowej | 4,5 l / 4,3 l | |
Zakres roboczy przepustnicy | 5000–6000 obr./min | |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI | |
Układ rozrusznika | Elektryczny | |
Przełożenie przekładni | 2.0 (28/14) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | L: 516 mm / X: 643 mm | |
Masa na sucho z śubą napędową | VF150X: 223 kg / VF150L: 227 kg | |
System kontrolny | Sterowanie zdalne | |
Sposób trymowania i podnoszenia | System Power Trim & Tilt | |
Cewka prądowa / alternator | 12V -50Awith rectifier/regulator | |
Śruba | Opcjonalny | |
Digital Network Gauge II (CL7) | Opcjonalny | |
System śruby napędowej z SDS | Opcjonalny |