V MAX SHO 150

SILNIKI ŚREDNIEJ MOCY
BROSZURA

Silnik V MAX SHO 150 o pojemności 2,8 litra nie dość, że zapewnia wyjątkową moc, to jeszcze robi to wydajnie, czysto i cicho. Smukła obudowa kryje 16-zaworowy układ DOHC ze zmiennymi fazami rozrządu i z elektronicznie sterowanymi wtryskami paliwa. Rezultat? Niesamowite przyspieszenie, zapierająca dech w piersiach prędkość maksymalna i wielkie emocje!

Stworzony z myślą o współczesnych lekkich i szybkich łodziach sportowych – V MAX SHO 150 to uniwersalny silnik o kompaktowych wymiarach, dużej mocy – cichy i lekki. Aby zapewnić wysoką wydajności w całym paśmie mocy, w modelu zastosowano technologię zmiennych faz rozrządu (VCT), która pozwala maksymalnie wydajnie wykorzystać dawkę paliwa i powietrza w cylindrze. Zapewnia to stały moment obrotowy od zera aż do prędkości maksymalnej

SPECYFIKACJA

Typ silnika 4-suwowy
Pojemność 2785 cm3
Liczba cylindrów/układ 4 cylindry (w układzie rzędowym), 16 zaworów, DOHC i VCT
Wydajność mocy (średnie obroty) 110,3 kW / 150 KM
Średnica x skok tłoka 96,0 x 96,2 mm
Pojemność miski olejowej 4,5 l / 4,3 l
Zakres roboczy przepustnicy 5000–6000 obr./min
System wyprzedzenia zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny
Przełożenie przekładni 2.0 (28/14)
Zalecana wysokość pawęży łodzi L: 516 mm / X: 643 mm
Masa na sucho z śubą napędową VF150X: 223 kg / VF150L: 227 kg
System kontrolny Sterowanie zdalne
Sposób trymowania i podnoszenia System Power Trim & Tilt
Cewka prądowa / alternator 12V -50Awith rectifier/regulator
Śruba Opcjonalny
Digital Network Gauge II (CL7) Opcjonalny
System śruby napędowej z SDS Opcjonalny
DANE TECHNICZNE