Silniki zaburtowe

Najlepsze rozwiązania do Twojej łodzi lub jachtu

YAMAHA 300HP V6


Moc, elegancja i technologia

Elegancka, smukła i lekka konstrukcja silnika V6 o mocach 300 KM wykorzystuje wiele cech stylistyki większych braci z serii XTO, a pod względem mnogości zastosowanych nowoczesnych rozwiązań technicznych przebija wszystkie dotychczasowe silniki V6 Yamahy. Dzięki niesamowitej mocy i bezkompromisowej wydajności nowy silnik V6 o mocy 300 KM wyznacza nowe granice możliwości. Teraz dostępny w wersjach ze sterowaniem cyfrowym i bez. Zupełnie nowy silnik V6 o mocy 300 KM zapewnia błyskawiczne przyspieszenie i oszałamiającą prędkość maksymalną, a także elegancję, niezawodność i niesamowitą moc, z których słynie Yamaha. Jednostki napędowe V6 klasy premium o mocy 300 KM są wyposażone w szereg nowych, wyjątkowych funkcji Yamahy, w tym układy DES, TERE i funkcję TotalTilt, zapewniających jeszcze lepsze osiągi.

galeria

specyfikacja techniczna

Masa 260 kg
Typ silnika 4-suwowy DOHC
Moc 300 KM
Pojemność 4169 cm3
Liczba cylindrów 60-stopn. V6
Średnica x skok tłoka 96,0 mm x 96,0 mm
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów 220,6 kW (300 KM) przy 5500 obr./min
Pełny zakres roboczy przepustnicy 5,000 - 6,000 rpm
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Układ rozrusznika Elektryczny
Układ paliwowy EFI
System wyprzedzenia zapłonu TCI
Przełożenie przekładni 1.75 (21/12)
System kontrolny Sterowanie Drive By Wire (DBW)
Sposób trymowania i podnoszenia System Power Trim & Tilt
Cewka prądowa / alternator 70 A (maks.) (ładowanie akumulatora: 55 A)
Immobilizer YCOP opcjonalnie
Zmienne obroty trollingowe With DN Gauges

unikalne rozwiązania

System zmiany kierunku wylotu spalin  (TERE)

Większa siła przy cofaniu i manewrowaniu na niskich prędkościach — poniżej 2500 obr./min i w trakcie płynięcia do tyłu układ TERE wyprowadza pęcherzyki spalin układu wydechowego nad płytę anty-wentylacyjną i poza śmigło. Śmigło działa na wodę pozbawioną bąbelków, co zdecydowanie zwiększa siłę ciągu wstecznego i znakomicie ułatwia sterowanie. W połączeniu z opcjonalnym układem DES i systemem Helm Master EX joystick systemu Helm Master EX bardzo ułatwia manewrowanie w porcie i innych ciasnych miejscach.

 

Wbudowany układ DES (Digital Electric Steering)

DES stanowi teraz standardowe wyposażenie silnika V6 o mocy 300 KM z SBW. Dzięki DES zęza jest czysta i przestronna. Nie ma tam pomp, węży, jednostek sterujących ani specjalnych króćców lub węży odpowietrzających. Nie trzeba też uzupełniać płynów ani nic czyścić. Podczas wymiany silnika mechanicy mogą dużo szybciej i łatwiej podłączyć system DES. Silniki z układem DES mogą być również wyposażone w nowy opcjonalny przykręcany system Helm Master EX.

Skontaktuj się z nami

LIBERTY MARINE ŁÓDŹ

MATEUSZ PIELUŻEK

LIBERTY MARINE ŁÓDŹ

UL. DĄBROWSKIEGO 207/213

SALON – MATEUSZ PIELUŻEK
+48 723 733 185
MATEUSZ.PIELUZEK@LIBERTYMOTORS.PL

LIBERTY MARINE PIASECZNO

LINDA SZWERTNER

LIBERTY MARINE PIASECZNO

UL. PUŁAWSKA 44 D

SALON – LINDA SZWERTNER
+48 723 981 750
LINDA.SZWERTNER@LIBERTYMARINE.PL

LIBERTY MARINE WROCŁAW

MICHAŁ KUŚMIRSKI

LIBERTY MARINE WROCŁAW

UL. SOBIESKIEGO 5

SALON – MICHAŁ KUŚMIRSKI
+48 666 737 555
MICHAL.KUSMIRSKI@LIBERTYMARINE.PL