W każdym obszarze jachtu wdrożono systemy izolacji i tłumienia dźwięku, ze szczególnym uwzględnieniem maszynowni. Ta przestrzeń jest stworzona z wyjątkową dbałością o każdy detal, tak aby ułatwić dostęp, przemieszczanie się, konserwację i obsługę, a przede wszystkim: zapewnić pełne bezpieczeństwo. Również układ i wybór materiałów są precyzyjnie ustalone: priorytet zyskały stal nierdzewna i aluminium oraz zbiorniki rezerwowe paliwa z włókna szklanego, które minimalizują ryzyko wycieków i infiltracji.
W maszynowni zamontowano trzy sześciocylindrowe silniki Volvo Penta D13, spośród których każdy w odpowiednich warunkach sięga mocy 1000 KM. Razem z IPS3 tworzą kompaktowe, godne zaufania rozwiązanie, idealne na jachty tego rozmiaru.
W maszynowni zamontowano także dwa generatory: rozwiązanie zastosowane, aby zwiększyć wydajność przy jednoczesnym obniżeniu spalania i ryzyka usterki.
Wszystkie te rozwiązania, łącznie z systemem przeciwpożarowym, reprezentują najwyższy dostępny poziom technologii marynistycznej i są zaprojektowane i zaimplementowane w sposób, który zapewnia intuicyjną obsługę.