F80D

TERAZ JESZCZE LŻEJSZY, CICHSZY I MOCNIEJSZY
BROSZURA

Nowy silnik F80 jest teraz jeszcze lżejszy, co pod względem wszechstronności osiągów, płynności przyspieszenia i niskiego spalania czyni go całkowicie bezkonkurencyjnym. Dzięki innowacyjnej technologii Yamaha jest on również absolutnie niezawodny.

Nasza najnowsza technologia 4-suwowa zapewnia niezrównane osiągi. Są one zasługą 16-zaworowego silnika z pojedynczym wałkiem rozrządu (SOHC), który gwarantuje doskonałe przyspieszenie, zaawansowanej konstrukcji układów dolotowego i wydechowego, a także wyjątkowej technologii wielopunktowego, elektronicznego wtrysku paliwa Yamaha (EFI).
Szeroki wachlarz wygodnych rozwiązań, obejmujący m.in. system PrimeStart™, wysokowydajny alternator, cyfrowe wskaźniki sieciowe oraz szerokozakresowy system regulacji kąta nachylenia śruby i trymu Yamaha Power Trim & Tilt, gwarantuje pełną kontrolę na wodzie.

SPECYFIKACJA

Typ silnika 4-suwowy
Pojemność 1,832cm³
Liczba cylindrów/układ 4/Rzędowy, 16-zaworowy, SOHC
Wydajność mocy (średnie obroty) 58.8 kW / 5,500 obr./min
Średnica x skok tłoka 81.0 mm x 88.9 mm
Pojemność zbiornika paliwa -
Pojemność miski olejowej 3.2litrów
Zakres roboczy przepustnicy 5,000 - 6,000 rpm
System wyprzedzenia zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny z Prime Start
Przełożenie przekładni 2.15 (28:13)
Zalecana wysokość pawęży łodzi L516 mm X:643mm
Masa na sucho z śubą napędową F80DETL: 162.0kg,F80DETX; 166.0kg
System kontrolny Sterowanie zdalne
Sposób trymowania i podnoszenia System Power Trim & Tilt
Cewka prądowa / alternator 12V -35Awith rectifier/regulator
Śruba Opcjonalny
System śruby napędowej z SDS Opcjonalny
Immobilizer YCOP optional
Zmienne obroty trollingowe Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem
DANE TECHNICZNE