F80D
TERAZ JESZCZE LŻEJSZY, CICHSZY I MOCNIEJSZY
Nowy silnik F80 jest teraz jeszcze lżejszy, co pod względem wszechstronności osiągów, płynności przyspieszenia i niskiego spalania czyni go całkowicie bezkonkurencyjnym. Dzięki innowacyjnej technologii Yamaha jest on również absolutnie niezawodny.
Nasza najnowsza technologia 4-suwowa zapewnia niezrównane osiągi. Są one zasługą 16-zaworowego silnika z pojedynczym wałkiem rozrządu (SOHC), który gwarantuje doskonałe przyspieszenie, zaawansowanej konstrukcji układów dolotowego i wydechowego, a także wyjątkowej technologii wielopunktowego, elektronicznego wtrysku paliwa Yamaha (EFI).
Szeroki wachlarz wygodnych rozwiązań, obejmujący m.in. system PrimeStart™, wysokowydajny alternator, cyfrowe wskaźniki sieciowe oraz szerokozakresowy system regulacji kąta nachylenia śruby i trymu Yamaha Power Trim & Tilt, gwarantuje pełną kontrolę na wodzie.
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 1,832cm³ | |
Liczba cylindrów/układ | 4/Rzędowy, 16-zaworowy, SOHC | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 58.8 kW / 5,500 obr./min | |
Średnica x skok tłoka | 81.0 mm x 88.9 mm | |
Pojemność zbiornika paliwa | - | |
Pojemność miski olejowej | 3.2litrów | |
Zakres roboczy przepustnicy | 5,000 - 6,000 rpm | |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI | |
Układ rozrusznika | Elektryczny z Prime Start | |
Przełożenie przekładni | 2.15 (28:13) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | L516 mm X:643mm | |
Masa na sucho z śubą napędową | F80DETL: 162.0kg,F80DETX; 166.0kg | |
System kontrolny | Sterowanie zdalne | |
Sposób trymowania i podnoszenia | System Power Trim & Tilt | |
Cewka prądowa / alternator | 12V -35Awith rectifier/regulator | |
Śruba | Opcjonalny | |
System śruby napędowej z SDS | Opcjonalny | |
Immobilizer | YCOP optional | |
Zmienne obroty trollingowe | Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem |