F200F/G
SILNIKI ŚREDNIEJ MOCY
Unikalny, oszczędny układ wtrysku paliwa, mikroprocesorowy moduł sterujący, przyjazna dla środowiska technologia spalania i system redukcji hałasu zostały zaprojektowane do pracy w idealnej harmonii. Z kolei zaawansowany system diagnostyczny umożliwia przesyłanie danych dotyczących silnika i jego parametrów za pomocą łącza komputerowego, ułatwiając i przyspieszając jego obsługę serwisową.
Podobnie jak wszystkie silniki zaburtowe Yamahy z wtryskiem paliwa EFI, F200 można bezpośrednio połączyć ze specjalnym systemem sieciowym, aby uzyskać dostęp do szerokiej gamy zaawansowanych cyfrowych wskaźników i instrumentów.
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 2,785cm3 | |
Liczba cylindrów/układ | 4/Rzędowy, 16-zaworowy, DOHC with VCT | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 147.1 kW / 5,500 obr./min | |
Średnica x skok tłoka | 96.0 mm x 96.2 mm | |
Pojemność zbiornika paliwa | - | |
Pojemność miski olejowej | 4.5litrów | |
Zakres roboczy przepustnicy | 5000–6000 obr./min | |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI | |
Układ rozrusznika | Elektryczny | |
Przełożenie przekładni | 1.79 (25:14) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | L516 mm X:643mm | |
Masa na sucho z śubą napędową | F200FETL: 226.0kg,F200FETX:227.0kg,FL200FETX:227.0kg | |
System kontrolny | Sterowanie zdalne | |
Sposób trymowania i podnoszenia | System Power Trim & Tilt | |
Cewka prądowa / alternator | 12V -50Awith rectifier/regulator | |
Śruba | Opcjonalny | |
Digital Network Gauge II (CL7) | Opcjonalny | |
System śruby napędowej z SDS | Opcjonalny |