F300B
SILNIKI DUŻEJ MOCY
Elegancki, doskonale wyglądający model F300 stanowi szczytowe osiągnięcie technologii opracowanej przez Yamahę. Ten lekki, kompaktowy silnik V6 został zaprojektowany z myślą o trudnym środowisku wodnym. To potężny napęd idealny na morską przygodę.
Aby zapewnić ekologiczne parametry, cichą pracę, płynne działanie, oszczędność paliwa i łatwy rozruch, w zaawansowanych 24-zaworowych silnikach DOHC Yamaha zastosowała w nim układ elektronicznego wtrysku paliwa (EFI) oraz zmienne fazy rozrządu (VCT). Połączenie technologii ze stylową, elegancką i kompaktową konstrukcją mówi samo za siebie. Elektroniczny system sterujący przepustnicą i przełączanie biegów w technologii przewodowej Yamaha, zapewnia najwyższą płynność i precyzję sterowania.
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 4169cm³ | |
Liczba cylindrów/układ | 60° – V8, 32-zaworowy, DOHC i VCT | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 220.6 kW / 5,500 obr./min | |
Średnica x skok tłoka | 96,0 x 96,0 | |
Pojemność zbiornika paliwa | - | |
Pojemność miski olejowej | 6.3litrów | |
Długość | 3,56 m | |
Szerokość | 1,27 m | |
Wysokość | 1,23 m | |
Zakres roboczy przepustnicy | 5000–6000 obr./min | |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI | |
Układ rozrusznika | Elektryczny | |
Przełożenie przekładni | 1.75 (21:12) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | X: 640 mm U: 767 mm E: 894 mm | |
Masa na sucho z śubą napędową | F300BETX: 260.0kg,FL300BETX: 260.0kg,F300BETU: 268.0kg,FL300BETU: 268.0kg | |
System kontrolny | Sterowanie Drive By Wire (DBW) | |
Sposób trymowania i podnoszenia | System Power Trim & Tilt | |
Cewka prądowa / alternator | 12 V – 90 A z regulatorem napięcia/prostownikiem | |
Śruba | Opcjonalny | |
Digital Network Gauge II (CL7) | Opcjonalny | |
System śruby napędowej z SDS | Opcjonalny | |
Immobilizer | YCOP optional | |
Zmienne obroty trollingowe | Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem |