F300B

SILNIKI DUŻEJ MOCY
BROSZURA

Elegancki, doskonale wyglądający model F300 stanowi szczytowe osiągnięcie technologii opracowanej przez Yamahę. Ten lekki, kompaktowy silnik V6 został zaprojektowany z myślą o trudnym środowisku wodnym. To potężny napęd idealny na morską przygodę.

Aby zapewnić ekologiczne parametry, cichą pracę, płynne działanie, oszczędność paliwa i łatwy rozruch, w zaawansowanych 24-zaworowych silnikach DOHC Yamaha zastosowała w nim układ elektronicznego wtrysku paliwa (EFI) oraz zmienne fazy rozrządu (VCT). Połączenie technologii ze stylową, elegancką i kompaktową konstrukcją mówi samo za siebie. Elektroniczny system sterujący przepustnicą i przełączanie biegów w technologii przewodowej Yamaha, zapewnia najwyższą płynność i precyzję sterowania.

SPECYFIKACJA

Typ silnika 4-suwowy
Pojemność 4169cm³
Liczba cylindrów/układ 60° – V8, 32-zaworowy, DOHC i VCT
Wydajność mocy (średnie obroty) 220.6 kW / 5,500 obr./min
Średnica x skok tłoka 96,0 x 96,0
Pojemność zbiornika paliwa -
Pojemność miski olejowej 6.3litrów
Długość 3,56 m
Szerokość 1,27 m
Wysokość 1,23 m
Zakres roboczy przepustnicy 5000–6000 obr./min
System wyprzedzenia zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny
Przełożenie przekładni 1.75 (21:12)
Zalecana wysokość pawęży łodzi X: 640 mm U: 767 mm E: 894 mm
Masa na sucho z śubą napędową F300BETX: 260.0kg,FL300BETX: 260.0kg,F300BETU: 268.0kg,FL300BETU: 268.0kg
System kontrolny Sterowanie Drive By Wire (DBW)
Sposób trymowania i podnoszenia System Power Trim & Tilt
Cewka prądowa / alternator 12 V – 90 A z regulatorem napięcia/prostownikiem
Śruba Opcjonalny
Digital Network Gauge II (CL7) Opcjonalny
System śruby napędowej z SDS Opcjonalny
Immobilizer YCOP optional
Zmienne obroty trollingowe Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem
DANE TECHNICZNE