F115b
NAJLEPSZY STOSUNEK MOCY DO MASY W KLASIE
Innowacyjny, lekki silnik F115 gwarantuje pełen relaks i optymalną mobilność. Wybierz jeden z najczystszych i najbardziej wydajnych silników na świecie.
Rzędowy, 4-cylindrowy silnik typu DOHC imponuje budową: ma pojemność skokową 1,8 litra i 16 zaworów o dużej średnicy. Jego funkcjonalność zwiększają zaawansowane systemy elektroniczne i mechaniczne, takie jak m.in. opcjonalny sieciowy układ Yamaha Digital Network, szerokozakresowa regulacji kąta nachylenia i trymu Power Trim & Tilt czy dostępne w standardzie zdalne zabezpieczenie antykradzieżowe Y-COP®.
Skuteczność sprawdzonych systemów EFI oraz innych nowoczesnych technologii związanych ze spalaniem mieszanki wyróżnia F115 marki Yamaha spośród innych dostępnych na rynku jednostek napędowych.
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 1,832 cm³ | |
Liczba cylindrów/układ | 4/Rzędowy, 16-zaworowy, DOHC | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 84.6 kW / 5,800 obr./min | |
Średnica x skok tłoka | 81.0 mm x 88.9 mm | |
Pojemność miski olejowej | 3.2litrów | |
Zakres roboczy przepustnicy | 5,300 - 6,300 rpm | |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI | |
Układ rozrusznika | Elektryczny z Prime Start | |
Przełożenie przekładni | 2.15 (28:13) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | L:516 mm X:643mm | |
Masa na sucho z śubą napędową | F115BETL: 173.0kg,F115BETX: 177.0kg,FL115BETX: 177.0kg | |
System kontrolny | Sterowanie zdalne | |
Sposób trymowania i podnoszenia | System Power Trim & Tilt | |
Cewka prądowa / alternator | 12V -35Awith rectifier/regulator | |
Śruba | Opcjonalny | |
System śruby napędowej z SDS | Opcjonalny |