F100F
NIŻSZA MASA. DUŻA MOC. ŻYWE PRZYSPIESZENIE.
Zaprezentowany na 2017 rok silnik zaburtowy Yamaha F100 jest jeszcze lżejszy od swojego poprzednika, dzięki czemu może wyznaczać standardy pod względem osiągów, płynności przyspieszenia i niskiego spalania. Dzięki zastosowanej w nim innowacyjnej technologii Yamahy F100 jest też absolutnie niezawodny.
Najnowsza technologia czterosuwowa Yamahy zapewnia niezrównane osiągi – 16-zaworowy silnik z pojedynczym wałkiem rozrządu (SOHC), zaawansowaną konstrukcją układów dolotowego i wydechowego oraz wielopunktowym, elektronicznym wtryskiem paliwa EFI gwarantuje doskonałe przyspieszenie.
Szeroki wachlarz wygodnych rozwiązań, obejmujący m.in. system PrimeStart™, wysokowydajny alternator, cyfrowe wskaźniki sieciowe oraz szerokozakresowy system regulacji kąta nachylenia śruby i trymu Power Trim & Tilt, gwarantuje pełną kontrolę na wodzie.
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 1,832cm³ | |
Liczba cylindrów/układ | 4/Rzędowy, 16-zaworowy, SOHC | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 73.5 kW / 5,500 obr./min | |
Średnica x skok tłoka | 81.0 mm x 88.9 mm | |
Pojemność zbiornika paliwa | - | |
Pojemność miski olejowej | 3.2litrów | |
Zakres roboczy przepustnicy | 5,000 - 6,000 rpm | |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI | |
Układ rozrusznika | Elektryczny z Prime Start | |
Przełożenie przekładni | 2.15 (28:13) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | L516 mm X:643mm | |
Masa na sucho z śubą napędową | F100FETL: 162.0kg,F100FETX; 166.0kg | |
System kontrolny | Sterowanie zdalne | |
Sposób trymowania i podnoszenia | System Power Trim & Tilt | |
Cewka prądowa / alternator | 12V -35Awith rectifier/regulator | |
Śruba | Opcjonalny | |
System śruby napędowej z SDS | Opcjonalny | |
Immobilizer | YCOP optional | |
Zmienne obroty trollingowe | Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem |