V MAX SHO 115
TESTUJEMY GRANICE MOŻLIWOŚCI
Granice możliwości technologicznych zostały przesunięte jeszcze dalej w tym kompaktowym i lekkim, a mimo to niezwykle mocnym silniku, który zapewnia niesamowite, przyspieszenie i prędkość tuż po starcie. Kiedy dodasz gazu, reszta stawki zostanie daleko w tyle.
Nasze słynące z niezwykłego momentu obrotowego silniki V MAX mają również swoją cichą stronę: zharmonizowaliśmy wszystkie elementy masy bezwładnościowej i dodaliśmy duże gumowe mocowania silnika, by na nowo zdefiniować pojęcie komfortu.
Zastosowane w nowym silniku V MAX SHO 115 lekkie wsporniki montażowe, system trimu i tiltu/unoszenia silnika (Power Trim), kompozytowe części nadwozia i nowoczesny kompaktowy układ silnika zapewniają lepsze wyczucie, prowadzenie i wydajność każdej łodzi.
SPECYFIKACJA
Typ silnika | 4-suwowy | |
Pojemność | 1832 cm3 | |
Liczba cylindrów/układ | 4 cylindry (w układzie rzędowym), 16 zaworów, DOHC | |
Wydajność mocy (średnie obroty) | 84,6 kW / 115 KM | |
Średnica x skok tłoka | 81,0 x 88,9 mm | |
Pojemność miski olejowej | 3,2 l / 3,0 l | |
Zakres roboczy przepustnicy | 5300–6300 obr./min | |
System wyprzedzenia zapłonu | TCI | |
Układ rozrusznika | Elektryczny z Prime Start | |
Przełożenie przekładni | 2.15 (28/13) | |
Zalecana wysokość pawęży łodzi | L: 516 mm / X: 643 mm | |
Masa na sucho z śubą napędową | VF115X: 176 kg / VF115L: 180 kg | |
System kontrolny | Sterowanie zdalne | |
Sposób trymowania i podnoszenia | System Power Trim & Tilt | |
Cewka prądowa / alternator | 12 V – 35 A z regulatorem napięcia/prostownikiem | |
Śruba | Opcjonalny | |
System śruby napędowej z SDS | Opcjonalny |